Födelsdagsbarn

Grattis i förskott till mig. Imorgon är det min födelsedag. Kalaset ska hållas 1 juni, som är mitt emellan syrrans och min födelsedag, då jag ska ha gemensamt kalas med min syster. Men det är trots allt min 22-årsdag imorgon och det betyder att jag bestämmer hur jag vill att min dag ska se ut. Maten är bestämd, både varmrätt och efterrätt. För efterrätt är viktigt i sådana här sammanhang ;D

Idag fick jag besöka veterinären med Mischa. Hon har gått och blivit sjuk. Än så vet jag inte vad felet är och imorgon är det ytterligare ett besök dit för att förhoppningsvis få lite resultat. I detta läget tackar jag för försäkringar eftersom veterinärskostnader kan bli skyhöga och man kan lätt och snabbt få en tom plånbok och lite därtill. Från Mischa: Grattis i förskott till mojan! xD

~ ♡

Jag fick aldrig skickat iväg mitt blogginlägg igår, så jag fortsätter här och lägger upp det idag istället. Mischa blev bättre och hon behövde inte stanna hos veterinären idag, däremot ska hon på återbesök om cirka två veckor för att kolla sina värden igen (de var lite höga). Jag är glad att min katt mår bra igen (och att det förhoppningsvis fortsätter så). Det är bästa födelsedagspresenten! ♥

Idag var familjen samlad för min födelsedag. Jag har fått två paket rosor, en bukett röda och en bukett rosa. Sedan har jag fått ett objektiv till min telefon, tupperware och en plånbok med pengar i. Denna tjejen är nöjd. Jag fick trevligt sällskap idag och många grattis. Regnet har varit mysigt och helt perfekt för min dag. Nu är det dags att avsluta dagen med ett godnatt ♥

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg